Follow this blog with bloglovin

Follow Mathilde High

lørdag den 3. marts 2012

Yndlings kosmetik!

Dullegrej det lige mig.. Wow... corny... Makeup er bare en virkelig god ting her i livet, og på en dårlig dag kan makeuppen gøre underværker for enhver. Hvad enten det er den helt store omgang, eller om det bare er lidt foundation - så gør det sgu sit kram! Så jeg har lavet en bette kollage omkring de produkter som jeg bedst kan lide 'at the moment' :-)


Urban Decay's Naked Palette er så fucking fab', og den kan bare bruges til ALT! Om det er fest, hverdag eller fjolle makeup så opfylder den alle krav! Den er ret svær at få fingerne i, og jeg har personligt købt den i Verona i Italien. Fik et mini heartattack da jeg så den i deres Sephora butik! Den koster omrking (!) 350 kr. og er virkelig genial! H&M's eyeliner er seriøst et must, og den er virker bare fantastisk! Den koster 29,95 kr, så det er jo til at se sig ud af. Maybeline's 'ONE BY ONE' er den perfekte mascara til mine øjenvipper, og den får virkelig sat en vifte effekt på vipperne! Den koster så vidt jeg husker 100 kr. Wet 'n' Wilds 'Cinnamon Spice' er så lækker! Har kun fået komplimenter når jeg har haft den på - hvilket jo er ret fedt. Den koster 39,95 kr! Jeg bruger MAC's 'Embark' som en kombination øjenskygge, da jeg både bruger den til øjnene og til mine øjenbryn - som jeg tegner op hver dag! Den er så flot, og den koster 120 kr. 

PEACE OUT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar