Follow this blog with bloglovin

Follow Mathilde High

lørdag den 21. april 2012

† Pastel hair †

Jeg er SÅ vild med pastel farvet hår! Det giver et edgy look, og er virkelig bare super fedt i det hel' taget. Det er dog ikke alle der kan bærer pastel farvet hår, og jeg tror desværre at jeg er en af dem :-/ Meeeen, jeg vil ikke afvise at jeg en dag ender med at have lyse rødt, blåt eller lilla hår!
Jeg har en veninde oppe fra min efterskole som prøvede at få pastel lilla hår, men det gik virkelig ikke særligt godt.. Hun endte med at bruge over 2000 kr på sit hår, som ikke er i nærheden af pastel lilla, så man skal virkelig tænke sig godt om inden man kaster sig ud i det.

 






At få pastel farvet hår er en meget usund og skadelig processe. For det første skal du afblege dit hår inden, med mindre du er HELT lyshåret. - og afblegning er virkelig skadeligt for håret. Jeg havde selv Ombre hair i starten af 2012, men fordi mine spidser blev så slidte af afblegningen, var jeg nød til at klippe det af :-( - Så hvis du er brunette og skal til at afblege dit hår helt lyst (ikke gult), så er det VIRKELIG skadeligt. For at få den gule farve ud, skal man bruge noget der hedder "Silver shampoo". Det trækker det gule ud af ens hår, og kan gøre det helt sølv agtigt. Når hele dit hår er gråligt/lyst, kan du begynde at farve det med den ønskede farve.

PEACE OUT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar