Follow this blog with bloglovin

Follow Mathilde High

lørdag den 2. juni 2012

New in

Her for tiden er jeg blevet ret vild med gennemsigtige skjorter! Jeg købt engang i november en chiffon (gennemsigtigt stof) skjorte fra Gina Tricot til 129,- Den var jeg virkelig glad for, og gad rigtig godt have flere! Men problemet er, at det er meget svært at finde en chiffon skjorte der koster under 400,- .. Da jeg så skulle til min kusines konfirmation købte jeg en rigtig lækker oversize chiffon skjorte fra Minimum til 499 - eller rettere min mor købt den! ;-) Derudover fandt jeg en RIGTIG lækker denim jacket fra den lokale genbrug, og jeg kom af med ikke mindre end 5 kr (!!!!) Overvejer kraftigt at sætte studs på skulderne, det vil være ret keeewl.. Jeg har også købt den meget mainstream "Cheap monday crewneck" i en koksgrå farve. Den er flot med en hvid skjorte indenunder - den kostede 400 kr.






PEACE OUT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar