Follow this blog with bloglovin

Follow Mathilde High

lørdag den 18. februar 2012

Locked outside!

Har været i byen med en rigtig sød veninde, og det var bare pisse hyggeligt! Da vi vågnede her i morges rå hyggede vi med kaffe, hvidløgsflute og rundstykker - Ja, det lyder ret klamt, men det smagte altså godt! Min iPhone havde ikke mere end 4% strøm tilbage da jeg stiger på bussen, hvilket jeg var lidt træt af men at jeg nok skulle overleve da jeg snart var hjemme. Da jeg så endelig kommer hjem og er godt kølet ned, da jeg stadig kun har mit fest tøj på, finder jeg ret hurtigt ud af at døren er låst! Great... Jeg kunne heller ikke ringe efter min mor, da min phone var død. Feeeedt! Der sidder jeg så ude i vores carport, dybtfrossen, træt og sulten iført en blazer, tshirt, jeans og vans - that's it. Jeg har heldigvis mit makeup med, og jeg keder mig som en i helvede. Så jeg begynder da bare at tegne på mine arme med min eyeliner.. 2 timer efter kommer min mor endelig hjem, og nu venter hun på mig ude i køkkenet til varm kakao - så tror jeg smutter nu!



Jeg ved godt at jeg ser ret hængt ud, men at sidde udenfor i 2 laaaange timer i kun 2,5 grad er heller ikke lige det jeg er mest game på!


Peace out!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar