Follow this blog with bloglovin

Follow Mathilde High

mandag den 20. februar 2012

Mac vs. Budget

Mørke røde læber er bare super sexede.. Og min veninde her fra efterskolen har M.A.C's "media", og den er bare så lækker! Men den er bare lidt dyr, og mon ikke at man kan finde et alternativt?  Ved godt at det er lidt en slidt indstilling.. Jeg har altid haft et indtryk af, at makeup mærket "wet 'n' wild" er meget skod. Selve navnet er egentlig også lidt gustent, men jeg valgte alligevel at prøve det. Jeg så den her læbestift der er en mat mørkerød én. Den kostede kun 39,95 kr. hvilket er ekstremt billigt i forhold til at den er utrolig lækker! Den holder godt nok ikke  længe, men det er helt fint med mig :-)



            

MAC er måske lidt federe at flashe i makeup pungen. Men altså... ja.... Det er er lidt ligemeget synes jeg!

PEACE OUT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar