Follow this blog with bloglovin

Follow Mathilde High

tirsdag den 14. februar 2012

Valentines day.

Så er det jo valentines day. Dagen hvor at singler over hele verdenen skal føle sig 'forever alone', og beklage sig over deres elendige tilværelse som åbenbart er ekstrem kummerlig, lige præcis idag d. 14/2. For mit vedkommende er valentines dag bare en god undskyldning til at mæske sig i farverige cupcakes, og shoppe løs for de penge man ikke har. Desuden holder jeg min valentines dag med min søde familie i vores sommerhus. Jeg klager bestemt ikke. Og min date i år er vidst nok min computer. Okay, måske er jeg egentlig lidt 'forever alone' - og fred være med det :-)

Jeg har forresten købt noget fedt kluns på nettet. Men fordi jeg er så retaderet vælger jeg at skriver min efterskole op som bestillings adresse og jeg har vinterferie, ergo jeg får først tøjet efter ferien. Skøøønt!



peace out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar