Follow this blog with bloglovin

Follow Mathilde High

fredag den 24. februar 2012

Tattoo?

Jeg vil SÅ gerne have en tattoo.. Men man skal være 18 år for at få lavet en hvilket er ret slidt. På den anden siden så skal man have den tatovering resten af sit liv. Men overvejer kraftigt at få lavet et par! Enten et lille tyndt kors på siden af mit håndled, da jeg synes at korset er et smukt tegn og fordi jeg er vel kristen? Den anden idé er, at få lavet et uendelighedstegn med 'love' flettet ind i tegnet. Det symbolisere evig kærlighed og troen i at kærlighed kan stoppe alt ondt! Synes også at fugle tatoveringer er også pisse fede, og jeg synes de symbolisere frihed - hvilket jeg elsker! Der også et citat som bare er ekstremt relevant for alle mennesker; You were born an original, don't die a copy. Fuck ja!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar