Follow this blog with bloglovin

Follow Mathilde High

torsdag den 16. februar 2012

Regn.

Vejret er gråt og regnen siler ned. Alligevel ser jeg frem til en dejlig dag sammen med Eva! Tror vidst planen er at vi skal ind og shoppe lidt. Det kan godt ske at det kun er her i nordjylland at vejret er elendigt, for det er bare ikke så fedt at vandre rundt i Århus i sådan et vejr.

 Jeg har i et længere stykke tid vil have lavet mit værelse om, men jeg kan bare ikke finde ud af hvor jeg skal starte. Jeg har fået solgt min gamle seng, som var en gigantisk sovesofa som egentlig bare tog alt for meget plads, så jeg er jo faktisk på en måde i gang. Der er bare så mange ting som jeg gerne vil have! Så er det virkelig træls at gå på efterskole hvor man ikke har mulighed på et arbejde.


// 1. Kranie sparebøsse - Urban outfitters // 2. Træ abe - Kaj Boisen // 3. Kranie knag - ILVA 
// 4. Hjorte knag - ILVA // 5. Dyrepuder - Trendsales // 6. Hjorte sengetøj - By nord //

Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar